June 20, 2011

Lomo Black and White

setengah tahun aku peram filem ni dalam Diana aku sebelum hantar ke kedai untuk di proses. nasib baik filem ni x jadi film pekasam adik bradik ikan pekasam. bukan malas tapi masalah kewangan yang terhad selaku seorang penganggur sebelum ini. alhamdulillah sekarang kewangan sudah semakin ok dan dapat jugak aku habiskan film ni. seperti jangkaan, memang aku dah agak akan ada kelainan daripada film BnW hasil sebelum2 ni. kira ni macam eksperimen lah. main filem ni bukan macam main digital. x boleh edit2 n xtau hasil on the spot. ni lah yang membuatkan aku suka main kamera filem. gila layannnnnn




Camera: Diana +
filem: Lomography black and white 100
location: kl dan alor setar

2 comments:

nn said...

ada filem peram jugak dua tiga roll. zaman-zaman ada duit nak beli lomo bagai. tak tau bila nak cuci -_-

acap said...

hehehe. cuci lah. x bes lak simpan lama2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...