April 4, 2011

amacam tomboy? ada bran?

aku ada berkawan dengan sorang tomboy ni. ada juga aku buat sedikit kajian kenapa golongan2 spesies songsang macam ni mendapat tempat di kalangan gadis2. biarlah menjadi rahsia ya.

menurut pemerhatian aku, tomboy ni kalau boleh semua benda nak tiru macam laki. dalam erti kata lain semua benda nak jadi macam laki. baru macho. baru hensem. baru lah awek2 mula pandang dengan ghairah dan penuh minat. haritu aku terserempak dengan satu kumpulan tomboy datang shopping mencari pakaian di sebuah factory outlet yang namanya harus dirahsiakan. aku usha pelik kumpulan tomboy tersebut. usha macam pertama kali aku tengok ular berak. masuk2 je terus memekak tanya kat mana baju laki. boxer pun nak pakai boxer laki. tengok org laki pakai singlet nampak bulu ketiak pun dia nak ikut. boleh kata semua benda mahu disamakan. nak sampai tahap mokhsya lah tu. tapi kalo betul2 nak jadi laki pun atau pun nak tiru laki untuk menarik perhatian awek2 songsang pun, tiru aksi ini dulu. baru awek2 respek sama lu.



7 comments:

kyle said...

hahaha, btol! tepi umh kyle ade tomboy 1, siap sidai boxer laki kat luar, lol...

adwafarahin said...

hahah konon style la tu???
hahah pffft!

acap said...

kyle: hahaha. bangga lah tu nak tunjuk kat orang.

adwafarahin: haha. tu lah kan

Miss Secreto De Amor said...

ee . .pe yg pic pompuan tu tgk . . ish2 . .lalalala . .pelik2

acap said...

dia nk check laki ke pompuan

..:noor badriah:.. said...

bhahaha!!
gila btol..all da best to pengkid utk tiru aksi itu =)

acap said...

hahahaha. semoga berjaya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...