February 22, 2011

pembongkaran rahsia terhebat abad ini: tips dapatkan traffic berjuta2 sehari!

entri spesies macam ni dah banyak aku baca kat blog2 lain. tapi kesian, ramai lagi yang tak tahu rupanya. cikgu aku cakap ilmu ni tak baik kalo kita kedekut2. Tak tau lah kalo cikgu aku tipu aku kan. tapi aku rasa tak. jadi aku ingat aku nak kongsi jugak lah. meh sini aku nak pesan. tolong la disable your auto-play music dekat blog tu. bukan apa. aku penah ada masalah telinga. beberapa kali jugak aku keluar masuk klinik jumpa doktor check telinga aku ni. doktor cakap telinga aku ni ada alergik. ya. aku alergik dengar lagu2 yang bukan daripada spesies rock atau metal. bila aku singgah blog2 yang pasang lagu auto play ni aku macam nak maki depan2. bukan semua orang suka dengan types of songs that we listened to rite? tambah pulak bila aku online dekat library university dan lupa mutekan volume. perghhh. lagi menyirap kalo tiba2 keluar lagu2 korea lagu2 indo lagu2 dangdut apajadah semua. aib sekampung yo. nak layan lagu dekat laptop aku pun potong stim sedap2 headbangin masuk pulak lagu2 spesies macam ni. sh*t.


maaf kalau ada yang terasa. chill :)

14 comments:

Plain Jane said...

haa betol2 ta payah le lagu2, berdengung telinga akk nie.

acap said...

tu lah. lagu tu utk sendri dgr ja.
x payah susah2 letak kat blog

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sunguh betu tidak rock gamaknya mereka

acap said...

hahahah. tu lah. kalo letak lagu iron maiden or trivium bla3 boleh jgk layan skali

Anikimaro said...

ku sangkakan ko mahu membongkarkan yang sebenarnya hosni mubarak tu 'khunsa'...hehehehe

7 Eleven Top Secret?!

acap said...

haha. geli la macha nak bongkar benda tu plak.

people call me Sha =) said...

hahahaa

terbaek punya sound.. nasib blog sha ta de lagu magu bagai ne... klu ta, mau sentap jantong sorok muka bawah tempurung..

acap said...

haha. bukan nak sound pun. nak tolong sebenarnya. ramai blogger yang guna kiasan2 tapi x faham2 jugak. baik kita direct terus baru senang.

Nurfarahana Abdul Aziz said...

dah insaf dah pkai lgu2 ni.hihi...dh lme da buang...

acap said...

haha. bagusss

MaErA kZz said...

yeahhh...its so true...xpyg letak langsung widget2 lagu ni...wt semak je n wt skt hati org je....btw,i like this entry...hihi

acap said...

hehe. thanks maera :)

dayah SnoW Heuka said...

haha.. btol gak an.. kadang bukak blog mmg sakitla.. lagi2 pakai headphone.. lgi 1 loading jadi lmbt..

tapi tuh la.. klo ada blogger y sedar.. dia akan paham perasaan blogger y len x letak lagu..

tp klo y jenis " ada aku kisah??" ssh la.. mesty dia cakap.. eleyh blog aq.. bukan blog ko pon =,=

(( pnjngny berkata2 :P ))

acap said...

tu lah pasal. lepas tu tinggalkan note kat shoutmix suruh visit dia balik. perghhhh. style syok sendri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...