February 16, 2011

entri buang masa malam2: nak muntah? silakan.

*sedang aku berjalan melintasi sebuah butik (yang namanya harus dirahsiakan) di Empire Gallery Subang Jaya*

dua orang pekerja lelaki sedang berdiri di hadapan pintu masuk butik tersebut. kelihatan seperti lelaki spesies yang anda (jika anda lelaki) akan jauhkan bontot anda daripada mereka. termasuk, jauhkan bontot daripada pemandangan mereka juga. kusyuk mereka memerhatikan manusia2 lalu lalang melintasi kedai tempat mereka bekerja. ahhh. aku malas nak describe lebih2 pasal mamat dua orang ni. geli tahu tak. tapi aku nak kongsi apa yang aku dengar ketika berjalan melintasi dorang.

mamat A: yang hujung sekali tu comel kan. *sambil memerhati dengan penuh keriangan kepada kumpulan remaja lelaki yang jugak melintasi butik tersebut*

mamat B: itu bukan comel u, dia tu cute *memerhati hingga hilang bayang mereka daripada pandangan*


betul sangkaan awal aku. jenis bernafsu dengan kaum sejenis.



*nasib baik aku tak comel, apatah lagi 'cute'

16 comments:

Puteri Balqis said...

haha..bahaya...(",)

acap said...

utk girls x bahaya. hahahahaha.
geli betul

Syahrul Iman said...

kalau jumpa saiful bukhari confirm depa happy :)

acap said...

hahahaha. meleleh ayaq lioq habaq hang

FurBall said...

bukan comel n cute same je ke???ahahaha

kyle said...

acap jgn ikot join sekali rate jantan sudah....haha

acap said...

furball: kalo translate dlm kamus mmg sama makna tp "kamus depa" aku xtau lah. hahaha

kyle: choi. hahahahah

zaidatul salwa said...

bahaya kpd lelaki nih..hehe.

acap said...

haha. tu lah
mcm2 kes pelik skrg ni

ahsfantasy24 said...

hehhehee..
u cute pew :)

wink3~


Terbaru:
Kamu yang sepatutnya terdahulu mengerti
Roda kehidupan berkisarkan penerimaan jiwa

acap said...

hahaha. x cute pun
bahaya cute2 ni

nad said...

HAHAHA bukan penting sgt pun . yang penting kemas and pembersih

Plain Jane said...

yak?! gilo gaya tu haha

acap said...

nad: haha. tu lah


PJ: geli pun ada jugak

people call me Sha =) said...

muahahahahaha
gay ah?
ke fondan?
due2 same species.

acap said...

haha. nampak gaya macam geng2 adam lambet apa nama ntah. harap2 bukan lah kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...