December 21, 2010

suram betul blog aku ni. suram macam tuan dia. dengan kenaikan harga barang dan juga cukai2 dengan penuh bernafsu, susah jugak kalo asyik melepak akibat menganggur ni. damn. kat sini aku ada pesanan kepada adik2 yang bakal menjejakkan kaki ke menara gading kelak. tolong la jangan sekali2 amik kursus yang berkaitan bioteknologi atau yang sama spesies dengannya. serius tak bes dan anda akan menyesal kelak. bak kata pepatah terlajak perahu boleh berundur, tapi kalo dah terlajak sampai grad kan dah rugi masa belajar. kehkeh. dengan harapan, lagi sikit orang amik course ni maka persaingan aku untuk mendapat kerja dalam bidang berkaitan juga akan berkurang. amacam?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...