November 30, 2010

persoalan yang merumitkan

time2 banyak idea nak tulis itu tulis ini lah komputer buat hal. boleh tahan mengada jugak dia nak suruh bawak jumpa doktor. kalo nak jumpa doktor, duit pun kenalah sediakan. tapi macam mana kalo poket tengah kosong ni? demmm. terpaksalah aku guna ipod ni untuk update blog secara ringkas macam ni. serius tak bes taip guna 2 jari berbanding 10 jari. berbalik pada tujuan asal aku tulis entri ni. aku ada persoalan yang sering mengganggu pemikiran aku. aku akan jadi menggelabah teruk jika foreigners tanya aku soalan ni. soalan yang sangat menguji minda. Tak senang hidup aku selagi persoalan ini tidak dirungkaikan. nak makan, tidur malah main game pun tak senang dibuatnya macam awal2 jatuh cinta lah pulak.

aku ingat nak mintak tolong siapa2 yang baik hati rungkaikan persoalan aku ini. Siapakah perdana mentri Malaysia sekarang ni? Najib atau Rosmah Mansur? susah betul soalan ni

terima kasih :)

6 comments:

syAzAnA said...

perghh. mencabar seh soklan kau. aku pun konpius nie doee. ishh3.

ayahanuna said...

suka ar soalan ko acab!!... nk like bole x?... hahaha

acap said...

syazana: mencabar jgk? haha

izzah: silakan :)

bloggerman said...

la tu pun taktau...jawapanyer ATAU

secantikmanis said...

dua2 la..pagi najib,masuk malam rosmah mansur.

acap said...

bloggerman: x penah nampak atau masuk buletin utama lagi

secantikmanis : shift. style. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...