October 7, 2010

Toyol

kalau dua malam berturut2 duit hilang nak buat macam mana? wallet pulak diletakkan dalam kawalan keselamatan tahap maksima. setiap kali rembat, ambik duit yang paling cantik pulak tu. bunyi macam citera seram melayu. tapi haram tak seram. bengang ada lah. tiba2 aku rasa aku ni macam ahli silap mata lah pulak. bukak2 wallet je mesti ada duit kertas paling cantik lesap. pernah jugak (byk kali sebenarnya) aku tutup dan buka kembali dengan harapan duit tu akan muncul balik. tapi aku haram tak reti main silap mata ni. gila.


anda pulak percaya sama itu toyol tak? aku ingat dalam cerita seram melayu ja wujud.
*bukan khir toyol ye

16 comments:

nuanza said...

erkkk...toyol!!! larikkk

CiK QiQi said...

mmg toyol curik ke...org yg pjg tgn yg curik nie acab

acap said...

nuanza: kehkeh. jgn lari. tangkap letak kat muzium.

cik qiqi: susah jugak nk describe keadaan time tu. ntah lah. xde org usik pun wallet tu tp still hilang. huhu

HaNTwO said...

toyol ke toyo?? hehehe...

acap said...

bunyi lebih kurang lah tu. kehkehkeh

apik pehe said...

hahahah..ko salah letak kot..hahaha

acap said...

itu aku pasti aku letak dlm wallet je. tapi kalo dh jaga betul2 still hilang jgk aku xtau lah kan. huhu

captain88 said...

toyol datang minta duit raya...

acap said...

hahah. amik plak byk2 kan. cis

z said...

cicirr kowwwt...huhu

ayahanuna said...

ne msti sbb ko tak sdekah slalu ne... dye tlg ko wat amal jariah kot.. haha

acap said...

z: kalo trcicir lg lah pelik.

izah: haha. ia sedekah ke mana ntah. haha

ayahanuna said...

ko yg sdekah... yg amik tu wat joli... tp ko dpt phala sdekah tu.. hahahah

acap said...

hahaha. macam tu pun boleh eh.

maisyah said...

salam..
selalunya kalau selalu ilang..dan penghuni d rumah hanya beberapa orang saja dan semua pun selalu kehilangan duit...mungkin...keja 'dia' la ni..

acap said...

harap2 tuan dia tu bertaubat lah sblm terlambat kan. geram betul dengan spesies macam ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...