October 13, 2010

pergaduhan penyokong selangor dan kelantan tm piala malaysia 2010



1. sama bangsa, sama agama, sama kerakyatan. tapi kalo jumpa dekat stadium harus nak bergaduh punya. haih. baik x payah susah2 habis masa, habis duit kalo datang stadium nak susahkan orang. kalo nak bergaduh baik cari tempat lain yang x membabitkan orang lain. orang lain pun nak tengok bola dengan aman. kalo perkara macam ni terus berlaku, macam mana stadium nak penuh? lepas tu salahkan pihak itu, salahkan pihak ini. implikasinya, persatuan bola sepak negeri x habis2 kena bayar denda kat FAM. macam ni yang dikatakan menyokong? atau sebenarnya menjahanamkan pasukan yang disokong? fikir2kan lah. bab2 provokasi tu buat xtau sudah. bola sepak malaysia ni dah la teruk. bertambah teruk lah jadinya dengan gelagat penyokong macam ni.

6 comments:

AMIR KOMENG said...

sama bangsa sama agama...rambut sama hitam ..hati lain.lain....kelemahan kita sendiri tu...sebab tu tak berjaya...

http://amirkomeng.blogspot.com/2010/10/gpstrafik-systemcanggih-tu.html

acap said...

setuju. hehe

iszieylyanziy said...

tak serik-serik,,,kalau macam ni,,memang lah sampai bile pon xhabis cerita

acap said...

tu lah pasal. asyik jumpa nak bergaduh. .sampai bila2 pun x habis. haihhh

HaNTwO said...

diorg ni emo je lebih..otak letak kat lutut...tgk diam2 udahla...

acap said...

haha. emosi x terkawal. ada segelintir kecik ja yang macm ni. tapi yg skit tu nampak mcm byk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...