October 22, 2010

hanya ada putih dan hitam...

dah hampir setahun aku bermain2 dengan Diana ni. dan aku baru sedar yang aku dah habis agak banyak duit untuk beli filem, hantar kedai process dan scan. macam2 dugaan aku dapat main dengan camera lomo ni. itu x kira lagi mulut orang yang sedia x boleh dizip macam zip seluar. ia juga mengajar aku erti tidak putus asa dan tingkatkan kesabaran setinggi menara warisan alor setar (ayat macam ni boleh pakai x?). selagi ia menjadi minat, x salah aku keluarkan duit untuk itu walaupun dikala poket kering kan? kahkah. poyo!


camera: Diana+
film : lomography black and white 100
locations: the curve, ss14 subang jaya
processed: photosun ss2

24 comments:

dunspeak♥ said...

like gambo last..like like likeeee :D

acap said...

thanks dunspeak :)

nada hanis said...

haha. ayat menara tu buleh pakai. aku cikgu. aku rait ja.

aku dulu penah heran. menatang apa diana tu. lepas stalk stalk baru tau.

diana tu camera ;P

acap said...

haha. terima kasih cikgu nada.
hg ingt diana tu org eh? hehe

ayahanuna said...

gmbr cantik...
ak suke...
duit sndirik..
org kate nk pdulik ape...

p/s: siap pantun bagai.. hahahah...

acap said...

terima ksih daun keladi,
pantun anda bagus sekali,
:)

si biskut said...

ok aper gambar tue..ala,anggap jer kita baru belajar.humble takper.

nadey said...

besh name kamere tu hahahahahah

acap said...

biskut: hehe. buat xtau je

nadey: lagi bes kalo depa letak nama 'acab' kan? mmg stylo habis lah

nadey said...

stylo habes la (sawan) @_____@
kihkihkih gurau2

acap said...

hahaha. jgn sampai sawan pulak

zai said...

like the last picture too. ;)

diana said...

aih...
terkejut akak!!
hahahha

Nur Hafizah bte Za'ba said...

ingt kan diana 2 owg..
rupe nye camera ! !
huhuhuhuhu !!
like ayat u ! ! !hahahk !

acap said...

zai: thanks :)

diana: hahaha. jgn terkejut akak. nama sama tu. beli lah satu

hafizah: hahaha. nama cam tu. btw, thanks :)

YOUsoF said...

haha kira camera ko tu berjantina pompuan la kan..

*jage leklok Cap. 'Pompuan' camtu sensitif.. ;D

acap said...

hahahaha. aku x check lg jantina cam tu. x jumpa lg alat sulit dia. jgn nyah sudah lah.

Cahaya Keharumanku said...

nice shoot..^^

acap said...

thanks CK :)

suzie rahman said...

hihi diana tu kira cm awek r erk..tu sbb nma pompuan..law camera tu laki mst nma nya shamsul.hihi

YOUsoF said...

hahha tulah. nyah lg senang nak phm kot naluri dia ;DD

acap said...

suzie: haha. shamsul jugak yg dipilih.

yousof: geli aku nyah. hahahaha

Mohammad Hafeez said...

acap, kalau berminat nak menggunakan telephoto lens, boleh klik url dibawah:

http://xoxgnx.ads4mall.com

Aku nak jual sebab nak beli instant back :D

acap said...

hafeez: xde duit :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...