August 17, 2010

bes jugak kena langgar kereta (2)

macam yang aku cakap sebelum ini, aku cadang nak angkat kereta kebal satu. baru macho sikit jalan atas jalan raya boleh langgar2 orang suka hati aku kan. perangai macam badak air suka sondol2. hasil pemerhatian aku, kos nak angkat kereta kebal ni boleh tahan tinggi. bukan semua orang mampu beli. kalo stakat dah ada ferrari tu jangan berlagak dengan orang yang dah ada kereta kebal. harga dia pulak kalo stakat basic tu pun dah boleh cecah dalam USD 60 juta ++. kalau nak terus kumpul duit sampai kiamat pun aku xmampu macam ni. ada x siapa2 nak jual kat aku yang second hand punya? jual murah2 sudah la. aku ni pun bukan ada duit pun.




*aku dah letih main spesies kereta kebal macam ni. nak jugak try yang betul2 punya.

4 comments:

+akufobia+ said...

2nd pun belum tentu kau mapu.kot.semoga tercapai hajat.

acap said...

hahahaha. ok. terima kasih. hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ikut je kata hati sapa pedulik cool

acap said...

hehe. cool

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...