July 21, 2010

Coheed and Cambria Live in KL !!!!!


pada awalnya, band ni bakal menjadi open act untuk Slash Live in Singapore dan tiada sebarang perancangan untuk ke Malaysia. namun, atas permintaan peminat2 di Malaysia, Junk magazine telah berusaha dan berjaya membawa band ini ke Malaysia pada 1 Ogos nanti. bagus betul Junk magazine ni. aku pasti mesti ramai peminat2 C&C di Malaysia gembira dan teruja. di sini aku ada satu pertanyaan macam biasa. ada x siapa2 nak belanja aku? jangan malu jangan segan ye.

4 comments:

+akufobia+ said...

aku malu.aku segan.tak boleh la nak belanja kau.haha.

acap said...

haha. buang lah malu dan segan tu jauh2. haha. rugi x blanja aku

Syahrul Iman said...

hg pegi ke acab?..kirim leh?..haha

acap said...

kirim yang ni mahal skit. upah dia rm200

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...