May 12, 2010

aku ingat nak mula jual blog ni.

aku dah malas nak menulis dah ni. sebok memanjang. ada x siapa2 nak beli blog ni? kalo berminat jangan malu2, segan2 contact aku ya. sampai hujung bulan ni aku bagi potongan diskaun 30%. 5 orang pembida terawal aku tambah lagi diskaun 10%. apa tunggu lagi?






8 comments:

Fathiah Farid said...

ahaha.cne ko buat ni?nk try jgak la..nk tgk brape sen rege blog ak..kui3

acap said...

haha. ntah la aku pun xingat apa web tu. sj main2 buat.try google technorati tu

Syahrul Iman said...

saya nak beli bang..kasi la diskaun lebih sikit..haha

acap said...

hang punya pasai aku tambah lagi 10% diskaun. promosi tamat esok utk hang.

s h e e said...

eyh2...acab nk bersara da...adeila...x beshla cmni...xyahla...

acap said...

bukan bersara aishah. brehat jap.hehe

MOHD AMIR MORAD said...

macam2 hangpa nak jual..."are you want to sell your liver?"...

acap said...

buat apa la nk juai liver aku? haa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...