April 18, 2010

Kick Ass dan Achik Spin Meninggal Dunia

1. ni kali pertama dalam sejarah aku nak review tentang filem. xpasal2. filem bertajuk Kick Ass. secara jujurnya, aku tidak tahu pun tentang kewujudan filem ni sebelum ini. hanya mendapat tahu setelah diajak oleh suraya untuk menonton bersama. katanya filem berunsur komedi. aku on je. nasib menyebelahi kerana dapat tiket yang orang book tapi x datang2 amik atau terlewat tu aku xpasti. ahh. itu bukan urusan aku. biarkan. owh. terima kasih. awal2 masuk, aku dah ready nak gelak kuat2. dengan harapan orang2 sekeliling x segan silu nak gelak jugak. mau aku sorang gelak, nanti orang gelakkan aku pulak. ok. cerita ni aku xtau nak cakap macam mana. cerita mengenai seorang remaja biasa2 nak jadi superhero. dia bajet mudah kot nak jadi macam superman, batman, kluang man, bla3 tu. kemudian macam2 lagi lah kejadian pelik dan tidak dijangka berlaku. dan bermacam2 spesies org lagi lah dia ketemu. aku malas dah nak review sebenarnya. nanti x suspen kalo anda belum tengok lagi. lawak2 dalam cerita ini best. bukan macam lawak dalam raja lawak ok!. dan cerita ni jugak sangat unexpected berbanding tanggapan awal ramai orang. yeah. go watch it! berbaloi baloi.


2. takziah kepada keluarga Achik Spin atas pemergian beliau. walaupun aku tidak mendegar lagu2 nyanyian beliau yang bukan dalam spesies telinga aku boleh dengar, tapi aku rasa ramai kot peminat2 dia ni. takziah. ni ada video kemalangan tersebut aku rembat dari utube.

11 comments:

oh nada said...

kick ass? aku pon baru dengar.last week aku pegi tengok tak kuar lagi pon. baru lagi eh? cibaiyoss, minggu lepas takdak movie sampai aku terpaksa tgk semerah cinta stilletto vodo itu. heh. romentaikk sangat tengok movie tu. ahaha

acap said...

haha.lawak lah hang p tengok cita tu.hahahah.
tengok lah kick ass. bes weih

Syahrul Iman said...

jom tgok skli lagi kick ass ari rabu nie..kalau x, siap la ass hg kene kick..haha

acap said...

haha.hg blanja la skali man.hehe

Ain said...

takmo tengok citer lain, nak tengok stiletto jer skang nie....

leh ke gitewww.....hehehe...

akak ni nak masuk panggung wayang memang tak boleh, kena la tunggu sampai dvd keluar dulu....huhuhu...

acap said...

org ckp movie tu xbes kak. xberbaloi2. movie mlayu ni tunggu je raya. mesti ada kat tv.

++***hana zaty**++ said...

huihuiii...pe tgk kick ass nih???hiyakkk!!!!!!!!!!!!!!!hana xpe la tgkk.....ngeee

erkkk!!!...abis la acab ari rbu nih..kuikuikui~~~~

acap said...

hahah. ada apa hari rabu ni?

Afzainizam said...

Salam dari kami sebuah ikatan persahabatan
Salam dari kami…
http://firestartingautomobil.blogspot.com
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu… Wow entry yang menarik

Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara
Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”

AL FATIHAH.....Moga Rohnya di tempatkan di kalangan orang yang soleh Amin......

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
2 Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ
3 Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ
4 Yang menguasai di Hari Pembalasan مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ
5 Hanya Engkaulah yang kami sembah, dan hanya kepada Engkaulah kami meminta pertolongan. إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ
6 Tunjukilah kami jalan yang lurus, اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ
7 (yaitu) Jalan orang-orang yang telah Engkau beri ni'mat kepada mereka; bukan (jalan) mereka yang dimurkai dan bukan (pula jalan) mereka yang sesat. صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

Qaira Tsamaratulqolbi said...

Ayo...nape tajuk dia camtu ek? huhuhu..

acap said...

haha. ntah la qaira. maybe nak selitkan unsur2 humor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...