April 9, 2010

Jemputan majlis kenduri

tarikh : 10 April 2010
masa : 8.45pm- 10.45pm
tempat : bukit jalil

perlawanan akhir Piala FA 2010. Negeri Sembilan menentang Kedah.

anda semua dijemput ke majlis kenduri gol. pasukan mana yang bakal kenduri gol tu aku x pasti. harap2 dua2 team dapat kenduri gol. baru menarik untuk ditonton kan. tapi apa2 pun dah tentu aku mengharapkan pasukan kesayangan dapat membawa pulang piala FA setelah kehilangan piala tersebut musim lalu. shit. walaupun pasukan Kedah dilihat tidak konsisten pada musim ini, namun aku percaya barisan2 pemain sedia ada mampu membuat sesuatu. malas dah aku nak tulis banyak2. jom lah meriahkan majlis ini. jangan jadi poyo cakap x layan bola sepak Malaysia. konon layan liga omputih la. orang macam ni boleh blah. sedar sikit diri tu makan nasi lauk sambal belacan jugak bro.

pulun kedah pulun. kalah menang bukan ukuran. sokongan sepanjang zaman beb.

3 comments:

dkama said...

yesss bro tiket... idop kedah... PEACE..

l0veyd0veyd00 said...

hahahah...org kedah gak rupa2nya..baguih...

acap said...

dkama : peace :)

lovetdoveydoo : haa. orang kedah ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...