March 3, 2010

tabiat (2)

entri kali ni aku nak cerita tabiat aku semasa zaman aku layan kartun tomatoman, anak2 sidek, usop sontorian bla3. tapi bukan aku nak cerita pasal kartun2 ni. aku pun dah x ingat pasal ni. tabiat yang aku nak cerita ni macam ni. setiap kali mak aku suruh aku ke kedai berdekatan rumah untuk beli barang2 yang dia nak guna untuk masak, aku akan reply:
"upah dua kupang. hehe"

3 comments:

CICIPUNG said...

lame dh tak tengok cter tomatoman.
hahaha.

He Loves Me said...

"upah dua kupang" <--- hahah tabiat wajib dulu2.. arwah asyraf dulu klau dia pi kedai dia suka mintak upah "pergi dan balik"... klau pergi dua kupang, balik pun nk dua kupang jugak... <--- agaknya klau mak bg dia dua kupang ja, mst dia pergi kedai xbalik2...
dia sorang ja slalu dpt upah yg melampau =) adik lelaki bongsu waktu tu... akai pun lain mcm...

acap said...

pa ah : agak2 leh donlot x r?
kak nadya : haha.skil tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...