January 15, 2010

tak remaja betul aku bangun awal pagi harini

akhirnya, aku nekad berhenti bekerja setelah sebulan lebih bekerja di sunway pyramid. aku dah sampai tahap boring nak mati sebenarnya. kalau nak tau boring aku tahap macam mana cuba hangpa tengok telur ayam yang baru keluar dari ... (dari mana ya telur itu keluar?) ibu ayam tu lama2 sampai anak ayam menetas. boring kan? kalau aku cakap mahu berhenti, sudah pasti manager xkasi. aku kan pekerja harapan. sebentar lagi aku ingat nak berdrama babak sedih sebentar di tempat kerja aku tu. hehe. aku xpandai berdrama tapi aku akan berikan persembahan terbaik pagi ini. yeah! petangnya pulak aku akan terbang ke alor star setar. menghabiskan sisa-sisa cuti semester yang akan berakhir awal mac ini. lama betul aku bercuti. agak2 tandas kat monash tu pun aku dah lupa kat mana letaknya. eh, sempat lagi nak jumpa buah hati ni. rindu gila kat buah hati sorang tu. ciao.

5 comments:

ISMAWARNI said...

awww u niii....
jgn la ckp trg2an rindu kt i...
segan tauuu...
ahakzzz~

sasha* said...

wah keje apa kt sp?

.ib. said...

huhu.. kerje pe ni bro? boring sgt eh? hahah. siap mcm tgk ayam... hehe.

ako slalu je lepak n round2 kat pyramid tu. tgk muvee ke. ko kat area mane? huhu. tp pasni dh tak kat situ la kan. haha.

well, gudlak on ur drama~ wish u all the best..

slmt blk alor star jugak~

ciao~

Faizudin said...

hg ni memang la.. keje skejap brenti.. keje skejap brenti..
bila la nak maju..

acap said...

wani : haha..xleh blah la hang ni
sasha : jadi waiter
ib : dah berjaya dah berlakon tu
onye : tunggu la satu hari nanti aku maju la..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...