January 17, 2010

kenapa ya?

kenapa kerajaan menghabiskan begitu banyak wang rakyat untuk berkempen mengenai keburukan merokok tetapi tidak untuk keburukan air setan?


air setan dalam al-Quran jelas
2 disebutkan haram.

6 comments:

Mookies said...

btol ke gune smpi rm 200 juta untuk kempen tak nak merokok....mahal tue beb...kalo bagi 200 juta kpd 100000 rakyat miskin kan bagus...

nurulnadiah said...

sbb malaysia ni ad many races, so, x semua races tau arak tu haram, kang kempen arak kang, ad yg berperang plak..hoho

sasha* said...

org yg minum air setan knp org taja gi umrah?

Faizudin said...

Erm.. agak2 la kalo kerajaan nk wat kempen utk tak nak arak..
diorg nk letak gambar ape?

hak3..

acap said...

bukan suruh buat kempen arak tu haram..itu semua org islam tau dah..cuma buat kempen kesan keburukan arak tu..cuba tengok berapa banyak kes kemalangan disebabkan org mabuk ni drive.yg xmabuk pun xpasal2 kena langgar.xpun kesan arak tu kepada kesihatan..arak byk kot kesan negatif ni.

annur said...

15 malaysia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...