January 27, 2010

iklan x berbayar (4) - tudung terhangat di pasaran tempatan

kali ni aku nak iklankan tudung atau skaf untuk gadis2 sekalian. pelbagai jenis tudung dan skaf rare ada dijual. kalau anda pakai tudung2 ni gerenti orang akan pandang anda dengan nada cemburu akan kecantikan anda. tiada siapa brani cakap anda out-of-date. haa. ini jaminan aku saudari najard bagi. lagi satu, tudung2 ni dah ramai artis2 pakai. ops. bukan yuna ok. kepala jejaka2 pulak, jangan risau, anda masih boleh membeli tudung2 ini. bukan untuk dipakai tapi untuk dihadiahkan kepada mak, kakak, adik pompuan atau makwe2. aku malas nak tulis banyak, usha saja link dibawah:

tudung lawa2 beb




najard, aku dah promote, kasi tudung free yo.

2 comments:

miss LoLy iEka said...

ko nak pakai tudung lak ke??

najard 2 member ko ke??
tudung kat die mmg cool abeh dow..
aku tunggu jek elaun nak rembat 1 2 helai..

eh
ko tlong ah mntk diskaun
la la la

Anonymous said...

perlu menyemak:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...