January 19, 2010

basuh otak

bukan mahu riak, bukan mahu sombong, bukan mahu berlagak bagus, cuma jijik. jijik pabila diri diberi motivasi oleh mereka yang sebaya dengan anda yang tanpa segan silu mengaku berjaya, mengaku kaya, mengaku bagus, mengaku pandai dan seumpanya selama 4 jam. habuk! lepas ni pakar2 motivasi boleh gulung tikar ataupun siapa2 yang ingin menjadi pakar motivasi tidak perlu lagi bersusah payah mendaki menara gading, sertai saja MLM sambil mengasah bakat kat mamak. ini kata merekalah. aku langsung tidak bersetuju. kononnya merekalah wira orang melayu kerana bakal memberi saingan kepada bangsa lain dalam soal bisnes. aku ingat nanti nak cuba bisnes2 macam ni kat sudan, somalia, afghanistan. mesti orang kat sana jadi kaya raya macam mereka ni kan?

gua dah banyak kali terkena kes
2 ajak lepak pastu sembang pasal mlm ni tapi gua xpernah jumpa mamat2 mulut kurang ajar macam mereka ini. p*ki**k betul. haha.

4 comments:

gaban said...

ingatkan ada special mesin untuk basuh otak..

acap said...

haha..basuh otak guna mulut saja

I'M NOT mr_PERFECT said...

minggu lepas gua pn baru je lepas kna "basuh" cam tu...seorg member ckp ada project Edu bawah Kem.Pendidikan..so gua tanpa berlenggah join la taklimat tu..rupanya2 MLM...siot...gua penat! jujur.

acap said...

lebih baik berterus terang tanpa berselindung bukan? buat sakit hati! bangang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...