January 7, 2010

dalam minggu ni aku kurang blogwalking dan traffic aku pun jatuh secara perlahan2. jadi, petang tadi aku nekad nak up kan balik traffic aku macam minggu2 sebelum ni. tapi...

apa jadah aku p blogwalking promote sabun plak malam ni. aib2. hehe...

10 comments:

Shaifful Hairi b Ramli said...

mana lah tau kot2 ada orang nak pakai sabun malam2 sambil mandi wajib hahahahha

acap said...

haha..baik klik2 nuff..

najard said...

ko x abes2 dgn naff ko.adoii.sekali org tgk bape ringgit?haha

acap said...

try la najard..haha..apsal xleh komen kat blog hg weih?

opop said...

xpa acap...hg promote tuk aku...bgs2..sabun ni dah tembus pasaran poli kulim...adik ak jual sana masyuk siut...bdk2 pompuan slalu order...klu sapa2 nk order...cntct aku...013-4144591

acap said...

nanti bakal tembus pasaran amerika po..jangan risau..

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

hehe.. takpe pelan2 kayuh...

acap said...

xmau try ke zikr?

Nikel Khor said...

saya pun jatuh traffic...

no income..

Nikel Khor

acap said...

hehe...nuff lambat update kot..xkan xde income kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...