January 2, 2010

010110

tarikh ni dah macam binary code plak kan? hari ni merupakan hari pertama dalam tahun 2010 mengikut kalendar omputih. ramai orang cakap kalau tahun baru menjelma maka kena ada azam baru kan? apa jadah azam baru nak tunggu tahun baru baru nak laksanakan. bagi aku kalau nak berazam tu terus start dan xperlu nak menunggu tahun baru omputih ni. buang masa menunggu! dan seolah2 azam tu tak ikhlas.

bagi aku lagi, tahun baru ni cuma angka. tiada apa yang membezakan hari ini dan semalam. bukan? elaun yang aku dapat masih sama. bangun2 tidoq muka aku masih macam ni. aku tengok matahari masih seperti hari2 sebelumnya. cuma umurku bertambah satu hari berbeza daripada semalam.

ambang 2010, ketika orang ramai berpusu2 ke sunway pyramid menyambut tahun baru, aku melawan arus pergerakan manusia2 itu meninggalkan sunway pyramid. aku nak berjalan kaki ke moto pun susah. sesak bodoh. x kesah orang nak cakap aku apa. kolot? maal hijrah hari tu pun aku x sambut apatah lagi nak sambut tahun baru omputih ni. hehe

akhir kata, marilah kita sama2 berdoa supaya Allah memanjangkan umur kita dan menganugerahkan kejayaan kepada kita :)

14 comments:

NiNa' said...

sambut kat bilik lg best!

010110.. cun nombor ni~ =D semoga taun ni lagi best dr taun smalam

acap said...

haha..gua sambut kat bilik gak..balik2 rumah terus cari katil

miss LoLy iEka said...

sambut lam umah jek
tgk bunga api dr umah
pas2 tido
nice!!

acap said...

ika, xyah nak kasi jalan raya sesak kan?. tension2..haha

SuRayA^i. said...

duk umah je tym new year lg best..mkn2 smbil golek2 tgk tv muahaha~

Mookies said...

haha...lebih baik ajer tido tyme New Year tue eh....acap ko stay kat sunway tue keje ker?

acap said...

suraya : haha..betul2..
muaz : a ah..aku buat part time..boring2 mai la mlawat ss14. farouk n fareez pun ada sini

annur said...

aah, binary, tukar pada deca cepat. kahwin tarikh nih style weyh.

eeh, selamat tahun baru juga acap weyh, ;)

oh nada said...

mengarut ja azam2. ni. heh

acap said...

annur : 22..betul x?..haha..dah lama tinggal kelas computer..x ingat..hhee

nada : azam ok apa weih. cuma xyah la nak tunggu sampai new year baru nak start apply..hehe

Just_najmiE said...

detik 12 tgah mlm, aku tidoq atas katil.. wahahaha..

acap said...

najmi : awainya hang tidoq..haha..

|arieza| said...

happy new yr to u too!! well glamer sungguh kan org nama azam ni.. nnt nk letak anak nama azam jugak la :p

acap said...

arieza : letak2 jgn xletak..femes tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...