November 14, 2009

entri ke-100 (edisi khas)

yeahh.. dah masuk entri ke 100 dah. mungkin agak perlahan bagi sesetengah orang. apapun, aku anggap ini sebagai satu pencapaian peribadi. awal2 create blog ni memang tak pernah jangka nak tulis sampai 100 entri dah. tapi alang2 dah bertemu entri yang ke-100, aku nak tujukan khas buat suraya bt yacob. hee

HAPPY 21st BIRTHDAY SWEETHEART :)

semoga panjang umur, murah rezeki dan juga semoga hari2 mendatang akan lebih bermakna. wooohooo

6 comments:

sue said...

eleh.cm ye je eh.haha :D
thanx yang for everything :))

Faizudin said...

adoi.. sweeet nyerr..

Mookies said...

huhu. tahniah lar acap, dh smpi entry ke-100 dlm blog....wlwpun entry tue cume simple dan ringkas aje....[hampeh tul...]....

oowww....sweetnyer hg nie ngan sue....

acap said...

sue: u r welcome :)..enjoy ur holiday
onye: haha..
muaz: aku malas nak taip panjang2 macam hang..haha..malas weih..

dobot said...

selamat tua untuk die!
;)

CINTA KU BUKAN NYA JENIS PAKAI BUANG said...

eceh...yang dah tu weiii...
ok2..bau nsi myk dh ni...
jgn lupa no..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...