September 16, 2009

ralat itu normal.

persiapan raya aku kali ini masih tiada. semua ini angkara report dan assignment yang perlu dihantar setiap hari menghampiri syawal. setiap hari!!!. sepasang baju melayu untuk dikenakan ke masjid berjemaah solat sunat aidilfitri sudah mencukupi. sekurang2nya, pakaian yang sopan untuk ke masjid sudah ada. xkan nak pakai shirt In Flames ni kot. bising mak bapak aku nanti. kuih raya, lemang, dodol dan apa lagi adik beradik kuih-muih melayu aku xsempat buat lagi kali ini. macam celaka sebok. celaka pun x sebok macam aku barangkali. wa chow dulu. ada kerja yang perlu disiapkan seperti biasa. *sebok macam celaka*




Perlu gembira Syawal bakal menjelma atau perlu bersedih Ramadhan bakal meninggalkan kita?

6 comments:

annur razali said...

rasa dua dua, boleh?

acap said...

mmg kena rasa dua2 kot..ntah

Precious said...

Hih hiii ... dua2 gak!!
Apakata ... errr ... tolong calunkan Kak fynn jamal utk weblog popular 1malaysia. You follow fynn, kan! Your cooperation is highly appreciated. Tenkiu!!

acap said...

macam mana nk calonkan?
x reti la...
kak fynn nak blanja makan seafood ka kalo aku calonkan dia?

Muhamad Fareez Bin Ismail said...

samela...aku pon sebok gak...

acap said...

hang lain..hang sebok berdating

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...