June 10, 2009

exam!
semakin hampir!
rasa macam nak buat-buat sibuk
nak buat-buat rajin.
sudah terlambat atau belum
bukan soalnya.

semoga berjaya kepada rakan2ku yang bakal/telah menduduki peperiksaan
doakan kejayaanku jugak =)

lagi satu,
simpan lagu berat2. mainkan playlist lagu 'ringan2':

pink floyd - another brick in the wall (part 2)
system of a down - lost in hollywood
avenged sevenfold - seize the day
butterfingers - mati hidup kembali
oasis - stop crying your heart out
the times- telegram buat yoko
arctic monkeys - the bakery
our lady peace - innocent
babyshambles - you talk
myra - drama queen
estrella - ternyata
myra - love is joy


...dengar sampai termuntah2

9 comments:

annur razali said...

hahha, chaiyok weyh, :)

maseh tak telambat janghan wisau

acap said...

thanks annur.
atas sokongan anda =)

Anonymous said...

isk2.bloging je eh.stady lah.eheh.

bes of luck! :))

acap said...

haha. baik boss.
btw, thanks n good luck too.


ahhhh. tension sama xam

FdausAmad said...

beb..gua nk tiket satu ada balance?

-HatKor ManU-

acap said...

tiket xam??
ok. no hal la.

gua pun dapat tiket pree alex ferguson kasi atas tanda penghargaan.
nanti gua try tny dia kalo2 ada tiket lebih.

queensyams said...

All the best to you!! Jemput mai blog saya, follow trus lagi stylo!!

queensyams said...

All the best to you!! Jemput mai blog saya, follow trus lagi stylo!!

queensyams said...

All the best to you!! Jemput mai blog saya, follow trus lagi stylo!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...