May 24, 2009

facebook (1)

dah berminggu aku deactivate account facebook. xsangka berjaya jugak bertahan walaupun berat hati nak stop main mafia wars setelah banyak masa dihabiskan bermain game paling mudah di dunia ini. mayb lepas xam aku sambung balik mafia tu. maybe! so, sekarang ni aku hanya menggunakan yahoo messenger, gtalk dan myspace untuk berhubung atau bertanya khabar dengan membe2 di alam maya. yeahhh. add aku. bosan weih.

di kesempatan ini,
aku ingin mengucapkan selamat hari lahir kepada ayahanda tercinta, Noordin bin Ahmad.
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Amin.

jarang sekali dapat kesempatan utk wish kat mak aku. huhu. kalo la tiap2 taun ada 29th February.

kuat jugak menganjeng si ronaldo ni rupanya.

3 comments:

Faizudin said...

"berjaya jugak bertahan walaupun berat sebenarnya nak stop main mafia wars setelah banyak masa dihabiskan bermain game paling mudah di dunia ini.Ckp aritu tak tahan telinga.

acap said...

mana ada...
awat delete komen 1st tu?

Faizudin said...

2x click submit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...