May 30, 2009

catatan 30 mei,
harini aku 'terpaksa' bangun tidur pukul 12.57 tengah hari setelah dikejutkan dengan 1 panggilan telefon drpd iman. bergegas aku turun bawah jumpa seseorang yang sedang menanti dengan penuh kesabaran. hah. dah settle, aku buat apa yang patut. agak lambat aku keluar makan. dan ketika sedang menjamu selera, tiba2 teringat yang aku ada beli top up tapi masih belum diisi ke dalam akaun prepaid aku. so, aku pun masukkan 14 angka azimat tu, then terkejut seketika bila tertulis kredit aku xpired 2013. termenung cam orang hilang anak sebentar. waaah. baru aku teringat pasal hotlink youth club. dah sebulan kott aku register. cakap within 1 week you will receive an activation sms. ini dah 1 month kak oi. activation sms pun xdapat. bila aku check balik memang sure dah convert ke HYC. yeahhh. hotlink cam keling. ahhh.
overall, rutin hidup aku harini sangat bosan. dok dalam rumah j. yeahh. sangat bosan. disebabkan kebosanan, aku habiskan masa edit pic dalam koleksi aku. taun bila ntah aku snap pic ni. simpan buat tukun. aku bukannya pandai pun edit2 pic ni. saja nak hilangkan borink. nak kutuk silakan.
sebelum
dan selepasharap2 esok dapat gak melepak bersama alang di Damansara. kebetulan ada Homegrown music showcase kat sana. setahu aku ada bunkface, nao (mereka best), couple, harmacy dan lain2. layan sudah.

ok. aku akhiri entri bulan Mei dengan quotation drpd intro lagu tema siri tv kegemaranku ketika zaman muda satu ketika dahulu.

"go go Power Rangers!"












































mereka sangat kuat. jangan cari pasal ok!

5 comments:

Mookies said...

jarak picture power rangers dan ayat terakhir tue mcm pnjgn sgt......

acap said...

ayat terakhir?
ayat terakhir or "go go p.rangers"

sengaja dibuat begitu...
x suka?

acapkali said...

aku suka power rangers!
aku amek blue rangers!
MORPH!!!

acap said...

pawer rangers putih la sempoi...
haha

Mookies said...

owh sengaje yek....aku ingat typo error .....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...