October 22, 2008

Shogun - new abum from Trivium

















shogun..album baru daripada Trivium....
memang berbaloi aku beli donlot...layan2...
dah puas cari yang ori tp x jumpa2 jugak...
donlot pun donlot la janji ada...

down from the sky
video

kat bawah ni aku sertakan gambar membe aku yang macam tuttt...
walaupun azlee senario lagi hensem drpd dia...tapi dia ni ada benda yg spesel...hahaha...bagus utk dijadikan kawan....kalo ada mana2 awek yang nk berkenalan ngn dia????PM aku

ada ciri2 suami yang baik tu...walaupun pic ni hanya lakonan semata2....
chow
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...